1 Ekim 2012 Pazartesi

Eğer Yapmazsanız Çok Memnun Olurum

Uçan Spagetti Canavarı'nın sekiz kuralı (Başlangıçta on adet "Eğer Yapmazsanız Çok Memnun Olurum" olmasına karşın dağdan inerken iki tanesi düştü, sekiz tane kaldı):

"Eğer Yapmazsanız Çok Memnun Olurum"un sekiz kuralı:

1-Benim kutsal makarnâvi varlığımdan bahsederken gerçekten kendini beğenmiş sofular gibi davranmamanızı tercih ederim. Bazı insanlar bana inanmıyorsa sorun değil. Gerçekten. O kadar kibirli değilim. Ayrıca bu onlarla ilgili değil, konuyu değiştirmeyin.

2-Benim varlığımı eziyet etmek, hükmetmek, cezalandırmak, bağırsak deşmek ve/veya genel olarak başkalarına kötü davranmak için bahane olarak kullanmamanızı tercih ederim. Kurban istemiyorum. Ve saflık içme suyunun bir özelliği olabilir, insanların değil.

3-İnsanları yargılamayın. görünüşlerine göre, kıyafetlerine göre, konuşmalarına göre ya da aman sadece kardeş kardeş oynayın, olmaz mı? Ah, bir de şunu kalın kafalarınıza sokun: Kadın=İnsan. Erkek=İnsan. Aynı şey. Biri diğerinden daha iyi değil, konu moda değilse tabii. Üzgünüm ama modayı kadınlara ve cam göbeği ile fuşya arasındaki farkı bilen bazı erkeklere bahşetmiş bulunuyorum.

4-Size veya madden ve manen rüştünü ispatlamış gönüllü partnerinize hoş gelmeyen davranışlara razı olmamanızı tercih ederim. Buna itirazı olan varsa si***rsin gitsin diyeceğim. Bu tavrı saldırgan buluyorlarsa televizyonu kapatıp değişiklik olsun diye bir yürüyüşe çıkabilirler.

5-İnsanların bağnaz, kadın düşmanı, nefret dolu fikirlerine boş mideyle meydan okumamanızı tercih ederim. Önce yemek yiyin, piçlerin peşine öyle düşün.

6-Benim kutsal makarnâviliğim adına milyonlarca dolarlık kilise/tapınaklar/camiiler/mabetler inşa etmemenizi tercih ederim. Para çok daha iyi şeyler için harcanabilir (İstediğinizi seçin):

        A.Yoksulluğa son vermek
        B.Hastalıklara tedavi bulmak
        C.Barış içinde yaşamak tutkuyla sevmek ve kablolu tv fiyatlarını düşürmek

Kompleks karbonhidrat bazlı her şeye gücü yeten bir varlık olabilirim. Ama hayattaki basit şeylerden keyif alıyorum. bir bildiğim vardır herhalde. Yaratan BENİM.

7-Önünüze gelene benimle konuştuğunuzu söylememenizi tercih ederim. O kadar ilginç değilsiniz. Kendinizi aşın. Komşunuzu sevin de demiştim, hiç mi anlamadınız?

8-Deri/kayganlaştırıcı yağ/Las Vegas gibi şeylere ilgi duyuyorsanız başkalarının size yapmasını istediğiniz şeyleri başkalarınıa yapmamamızı tercih ederim. Eğer yanınızdaki de aynı şeylere ilgi duyuyorsa (4. maddeye göre), ne istiyorsanız yapın. Fotoğraflarını çekin ve tanrı aşkına KONDOM kullanın! Gerçekten sadece bir lastik parçası. Ve o kadar keyifsiz olmasını isteseydim diken falan eklerdim.

RAmen

Bizi otuz günlüğüne deneyin. Eğer bizden hoşlanmazsanız, eski dininiz sizi seve seve geri kabul edecektir.

Uçan Spagetti Canavarının Kutsal Kitabı
Altıkırkbeş Yayın

0 yorum: